Respect zet zich dagelijks in om u de beste kwaliteit van zorg- en dienstverlening te bieden. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. In dat geval helpen we u graag om samen een oplossing te zoeken en waar mogelijk onze zorg- of dienstverlening te verbeteren. Onze ervaring is dat klachten snel en naar tevredenheid kunnen worden opgelost, als klachten worden besproken met de direct betrokken medewerker(s).
Komt u er met de betrokken medewerker(s) echt niet uit? Dan komen we graag via een andere weg met u tot de juiste oplossing. In deze folder ziet u eenvoudig welke stappen binnen onze klachtenregeling u kunt nemen om tot een oplossing te komen. Hier vindt u ook alle belangrijke contactgegevens. In de folder wordt verwezen naar de Wet zorg en dwang, de wet die onvrijwillige opname regelt.
Wilt u ondersteuning bij het bespreken of indienen van een klacht? U kunt daarvoor contact opnemen met de cliëntvertrouwenspersoon via mail of via het algemene nummer.
Huurt u een appartement in de vrije sector van Respect en heeft u een huurgerelateerde klacht, dan hebben wij een aparte klachtenprocedure. Deze vindt u hier.
Deel deze pagina